Support

Sportlink is meer dan een online tool waarmee het administratieve proces van de bond en vereniging wordt vereenvoudigd. Het Sportlink team zorgt er voor dat al onze klanten naar tevredenheid met onze applicatie werken. Service staat bij ons hoog in het vaandel.


Ook op het gebied van service gaat Sportlink graag mee met de tijd, van uitgeprinte handleidingen tot een online support platform en van telefonische ondersteuning tot e-mails en een online helpdesksysteem. Via deze weg ondersteunen wij onze 9 sportbonden en bijna 7.000 verenigingen.

Bent u aan het werk met Club.Basis of een van onze andere producten maar komt u er niet uit? Maak gebruik van onze verschillende supportkanalen.

Online handleidingen

In het Support Center vindt u de handleidingen van alle Sportlink Club producten. Bent u aan het werk voor uw vereniging, maar komt u er niet uit in Club.Basis? Alle antwoorden zijn terug te vinden in onze handleidingen die online altijd en overal te gebruiken zijn. Voor nieuwe klanten vindt u in de handleidingen een ‘Snel aan de slag’ pagina waarmee u aan de hand wordt genomen om met Club.Basis te werken.

Support Center

Online Helpdesksysteem

In het Online Helpdesksysteem heeft u een eigen profiel waarmee u altijd en overal uw vragen en meldingen kunt indienen. Uw vragen en meldingen komen direct bij de Sportlink Servicedesk terecht, zodat wij u van antwoord kunnen voorzien. Het voordeel van het Helpdesksysteem is dat u de meldingen en antwoorden altijd kunt teruglezen.

Online helpdesksysteem

Telefonische support

Komt u er niet uit door middel van onze handleidingen of met behulp van het Online Helpdesksysteem? U kunt uiteraard ook telefonisch contact opnemen met onze Servicedesk. Wij helpen u graag verder.

Contactinformatie Servicedesk